Haak verlanglijstje

by - november 03, 2014



Met de komst van Lammetje Lupo is ook mijn Crochet Bug terug gekomen.
Veel leuke haakprojecten staan al zolang op mijn to-do list, het wordt tijd dat ze
ook eens worden gemaakt. Op willekeurige volgorde heb ik ze hier neergezet.
Om jullie alvast een sneak a peek te geven maar ook voor mijzelf, zodat ik deze
leukerds niet vergeet. Één voor één zullen ze gemaakt worden. Dit keer met 
Katoen ipv Acryl. Een wat duurdere keuze, maar aangezien ze voor mijzelf
worden mag dat hé Welke is jullie favoriet?

You May Also Like

7 Reacties

  1. Schattig!! De paddenstoel vind ik erg leuk! Helemaal voor de tijd van het jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze allemaal leuk. Maar als ik moet kiezen wordt het miss wooly.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Absoluut de uil, die vind ik echt super leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind zelf miss wooly en het knuffelpopje het leukst. Veel haakplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi hoi, weer superleuke creaties, ik kies voor de uil die vind ik het mooiste, maar ze hebben allemaal wat leuks. Veel plezier met haken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn allemaal leuk! Kan niet kiezen hoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kan me voorstellen dat deze mooie items op je verlanglijstje staan1

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥