Wildevrouw Challenge: Dag 4

by - november 04, 2014


Dag 4: de kracht van creatieve visualisatie.
De opdracht van vandaag is om jouw eigen ideale toekomstbeeld te visualiseren.
Om te beleven welke dromen van je zijn uitgekomen en hoe die er dan uitzien.
Aan het eind van de visualitsatie moet ook de toekomst-zelf je een tip of een
boodschap aan je hedendaagse-zelf geven. Om die toekomst te bereiken.



Het is 08:00 uur, de wekker gaat. Langzaam kleed ik mij aan en ruim de slaapkamer
wat op. Het is tijd om het ontbijt te maken. Manlief kan nog een paar minuutjes blijven 
liggen. Wat is het toch heerlijk om getrouwd te zijn,3 jaar alweer. De eetkamertafel
wordt langzaam gedekt, ondertussen komt Chris de kamer binnengelopen. Twee 
slaperige oogjes kijken mij aan. Een grote glimlach verschijnt er op mijn gezicht.
Mijn twee mannen, manlief en zoonlief. Ook Bentley komt slaperig de kamer binnen
gewaggeld. Dankbaar eet hij zijn brokjes op. Tijdens het ontbijt wordt de dagindeling
besproken, een mooie herfstwandeling staat er op de planning. Terwijl Chris de 
kinderwagen alvast in de auto laad, pak ik zoonlief zijn regenlaarsjes erbij. 
Ongeduldig zit Bentley naast ons te wachten, hij wil wandelen en spelen. 

Tijdens de boswandeling wordt er veel moois gezien en gefotograveerd, er worden
kastanjes verzameld en door plassen gestampd. Een echte herfst wandeling! Eenmaal
thuis wordt er een flesje voor zoonlief klaar gemaakt en voor ons een broodje. De middag 
zal in het teken van rust staan. Rustig wat handwerken terwijl zoonlief zijn middag dutje 
doet. Chris gaat boven verder schilderen.  De verhuizing is alweer wat maanden geleden, 
alles is al geschilderd behalve  de studeerkamer. Behalve dit en de tuin, deze zijn de enige
twee taken nog. De tuin wordt nu nog niks aan gedaan, dat zien we volgend jaar lente
wel weer. Eerst moest de studeerkamer overgeschilderd worden, eerst een likje verf
en dan wat nieuwe meubeltjes.  Het wiegje mag weer van zolder gehaald worden..

Boodschap van mijn toekomst-zelf: Heb vertrouwen! Heb vertrouwen dat jouw
dromen werkelijkheid worden.

Een mooie opdracht om uit te voeren. Ook bijzonder om het zo levensecht voor je
te zien en te voelen. Hopelijk komt de toekomst zo wat meer naar ons toe. Dit was
mijn visualisatie, hoe ziet jouw ideaal toekomstbeeld eruit?

Foto is van Pinterest

You May Also Like

1 Reacties

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥