Ontspannen

by - november 07, 2014


Ontspannen.. dat is zeker iets wat ik momenteel meer probeer te doen. Afstuderen is
natuurlijk  reuze spannend, het heeft invloed op je humeur, gevoel en beleving. De weken 
vliegen voorbij maar toch lijkt de tijd te kruipen. In mijn beleving zijn het lange dagen. 
Deze week bestond dan ook uit een aantal spannende dagen en een slopende fysio
afspraak. Mijn lichaam gaf dan ook zijn grens weer aan. Zodoende wordt vandaag een
rustige dag. Als er opdrachten gemaakt worden dan is het mooi meegenomen maar zo
niet dan is het ook goed. Het huishouden wordt verdeeld en er staat een rustgevende
wandeling met Bentley op de planning.


En zo tussendoor wordt er weer een borduurwerkje opgepakt. Zo af en toe een uurtje,
langer laten mijn spieren helaas niet toe. Maar zelfs met dit uurtje groeit ze. Vanaf maart
is er niet echt maar aan haar gewerkt, maar deze laatste dagen is er een mooi stuk 
bijgekomen. De vele oranje tinten maken nu plaats voor wat blauw en groen, voor een
stukje lucht en wat dwarrelende blaadjes. Straks zal er verder gewerkt worden aan 
een prachtig stukje vleugel. Ik wens iedereen alvast een heel fijn en ontspannen weekend!

You May Also Like

7 Reacties

  1. Zo mooi en herfst! Echt mooi borduurwerk. Ik kan ook niet langer dan een uur borduren. Hoop dat je snel het afstuderen kan afronden. Verdien je echt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig borduurwerk is dit toch he! leuk om aan dit werkje te borduren, terwijl het herfstweer is.. echt toepasselijk vind ik! geniet van je wandeling!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij wordt mooi hoor! Ook hier gaat met borduren maar met kleine stapjes tegelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tijd voor je zelf is zo belangrijk, ze word mooi. Leuk om te herkennen wat je borduurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je je grenzen kent en dan ook ontspannende dingen gaat doen. Zo houd je het vol!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. borduren kan zo ontspannend zijn, kruisje voor kruisje... succes met je studie, voor je het weet is het allemaal weer voorbij ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. You can do it! Geniet van de kleine dingen..
    Meid, wat borduur je toch mooi :D

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥