Mijn weekend

by - november 09, 2014


Afgelopen vrijdag schreef ik al dat er een ontspannend weekend op de planning stond.
En dat is het ook geworden. Een fijn weekend waar we maar een paar uurtjes op visite
gingen en voor de rest lekker thuis waren. Zonder verdere afspraken of moeten..


Lekker wandelen met Bentley   Lunchen bij Bagel & Beans, blijft een favoriet  
Veel geborduurd dit weekend, update komt nog   S'avonds heerlijk film kijken met
wat lekkers erbij   Mijn nieuwe Dr. Martens waren binnengekomen dus het inlopen
kan beginnen   Fijne muziek luisteren, tijdje geleden alweer dat ik Disturbed luisterde..  

Wat heb jij dit weekend gedaan?

You May Also Like

7 Reacties

  1. een heerlijk weekend zo te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heerlijk Michelle weekend heb je zo te zien gehad :) Hier hebben wij ook gewandeld en verder heerlijk rustig aan gedaan. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt als een heerlijk weekend! Ohh en je Dr. Martens <3. Ik heb het dit weekend best druk gehad. Zaterdag een dagje in Leeuwarden door gebracht samen met een vriendin en o.a holy switch bezocht. Gisteren hebben we een lekkere wandeling in het bos gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, paarse Dr. Martens. Ik ben zondag naar een Bloggers-event mogen gaan en heb zo Cassandra Clare en Holly Black kunnen ontmoeten. Mijn allereerste ervaring met zo'n evenement maar wel een heel leuke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hmmm bagel! Hoewel ik t niet altijd goed vind vullen, is het wel lekker! De hobbit is een leuke film! Zag dat er binnenkort een marathon in de bios is voor 19.50...alleen zolang in dezelfde stoel zitte pffvieuw..wel een opgave haha! Niet geschikt voor mij dus. Je dr martens zijn tof! Mooi kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk dit zeg! Geniet van je weekend die nu al aangebroken is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥