Fall Fairy:: Blz 11

by - november 11, 2014


Vanaf vrijdag heb ik haar voor mij gehad, met een fijn muziekje werden de kruisjes gezet.
En met ieder kruisje groeide ze. Dit weekend hadden we weinig tot geen plannen dus werd
er wat tijd vrij gemaakt om te borduren. En dat zie je! Met iedere dag groeide en groeide ze..
Totdat ik zondag middag het laatste kruisje van deze blafzijde zette. Ondanks de vele, grote
stukken met alleen maar confetti waren er ook makkelijke stukken. Ineens ging het erg hard.
Dit is de eerste bladzijde die ik dit jaar heb afgemaakt van de Fall Fairy, hopelijk groeit de
 volgende bladzijde ook nog een stukje voordat het einde van dit jaar alweer nadert..


You May Also Like

10 Reacties

  1. Wauw gaaf!! Ziet er nu al mooi en herfstig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goh, iedereen dat ik hier de foto's van je handwerk zie verschijnen voel ik het kriebelen om zelf ook terug aan de slag te gaan. Ik heb gewoon meer tijd nodig. Misschien elke week een extra dag die ik volledig aan handwerk kan besteden. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wordt echt super mooi! Zo n rustig weekend is best wel eens lekker. Succes met de volgende pagina.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, het wordt zo mooi! Wat zal het prachtig staan als die aan je muur hangt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Michelle,
    Nou nou.., wat een werk is dat!! Maar wel ontzettend leuk om te doen lijkt mij. Mooi om zo beetje bij beetje je vorderingen te zien.
    Het wordt wel een prachtig geheel met al die herfstkleuren van de blaadjes.
    Heel veel succes en uiteraard veel plezier nog!!

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je hebt goed bezig, hij wordt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥