Inspiratie: Kerstdecoratie

by - november 18, 2014


Nu dat november alweer op de helft is begin ik toch langzaam aan wel vooruit te denken naar
de kerstdagen. En dan vooral naar de versiering en decoratie ervan. Nu hebben wij de voorgaande
 jaren altijd vrij dezelfde dingen staan met dezelfe kleurencombinaties.Vorig jaar na het opzetten van
de kerstboom en decoratie schreef ik al dat ik het graag anders wou. Maar met de komst van 
Bentley werd de nieuwe kerstversiering  naar achteren geschoven.Tijd voor wat inspiratie dus! 


Al een aantal jaar wil ik graag overstappen naar wat meer natuurlijke decoratie.
Decoratie dat van hout, wol of plantaardige materialen zijn gemaakt. Zo langzaam aan kom
ik iedere keer wel een stapje verder. De vele kerstfrustsels zullen nu plek maken voor één
mooi rendiertje en egeltje dat ik vorig jaar kocht. De rest zoals de kunst guirlandes en vele
kerstballen, mutsen etc zullen dit jaar in de schuur blijven liggen. Zelfs de kunst kerstboom zal
er misschien blijven liggen. Binnenkort zal ik nog een collage maken voor wat kerstboom 
inspiratie aangezien ik hier ook nog niet helemaal uit ben..

Wat voor kerstdecoratie gaan jullie dit jaar gebruiken? 

You May Also Like

6 Reacties

  1. Wij krijgen weer een kerstboompje, met de balletjes enz van vorig jaar. Stiekem wil ik dit jaar ook de ramen doen :) hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fijne inspiratie, laat de kerst maar komen! Zo gezellig met die sfeer, lichtjes en het donkere weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou er ook van hoor, lekker natuurlijk. Ik heb echt zin in de kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi! Naast de zilveren ballen hebben wij gekozen voor paarse ballen en wat houten decoratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zelf gebruik ik vooral veel lichtjes. Ook mijn Forever Friends beeldjes én beertjes in kerstoutfit krijgen dan een opvallend plaatsje. Ze hebben wel de klassieke kleurtjes maar ik heb nu eenmaal een zwak voor mijn favoriete beren. Verder heb ik ook twee kleinere gevlochten sterren, ik had een zelfgemaakte kerstboom (met mos & schors) én kerstkrans met paarse kleur-accenten, maar die waren vorig jaar zo versleten (na jarenlang gebruik) dat ik ze heb moeten wegdoen. Ik hoop dus nog wat nieuwe spulletjes te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er gezellig uit Michelle.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥