Het pad

by - november 23, 2014

Zondag is onze wandel dag. De wandelschoenen worden aangetrokken, Bentley wordt
aangelijnd en de camera wordt ingesteld. Want ondanks dat we ieder weekend een rondje
doen gaat de camera nog steeds mee. Iedere week is er wel iets nieuws, iets moois te zien..


Terwijl Bentley door de bladeren rent en springt voeren wij gesprekken. Soms zijn  het luchtige 
gesprekken en soms zijn ze zwaar van stof. De natuur maakt iets in mij los, iets waardoor ik mij
openstel. De vele gedachtes en gevoelens komen naar boven en worden uitgesproken. De drukte
van het leven dwingt je vaak om door te gaan, zonder erbij stil te staan. Die wandelmomentjes 
zijn mijn pauze momenten. Momenten dat we kritische naar onze omgeving en naar onszelf kijken.


 Continue afvragend of we wel het goede pad bewandelen, of we wel doen wat we graag
willen.  Lastige vragen waar zelfs Moeder Nauur geen antwoord op heeft. En dat is oke, zij
heeft haar eigen  eigenschappen. Zo moet alles en iedereen zijn eigen pad volgen, want dan 
ben je pas echt op de goede weg..


You May Also Like

6 Reacties

  1. mooie foto's, heerlijk zo'n wandeling ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige foto's zijn het weer, en zo'n wandeling is altijd erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is maar goed dat moeder natuur geen antwoord heeft op de vraag of je wel op het goede pad zit, andere wordt het alsnog het pad van een ander en niet jóuw/jullie pad ;-) Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel herkenbaar! Heerlijk is dat! Mooie foto's heb je weer geschoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke herfst foto's! Ik kan er echt zo blij van worden... Natuurlijk schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's en herkenbaar :) zo liepen wij gister ook een klein rondje :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥