Victoria Francés- Liberate Me

by - november 22, 2014


Al jaren ben ik weg van de tekeningen van Victoria Francés
Zo door de jaren heen heb ik ook aardig wat posters en kaarten
van haar op mijn slaapkamer gehad.
Borduurpatronen van haar waren wat lastiger te vinden.
Vaak waren ze door mensen zelf 
omgezet vanaf een afbeelding en daarom ook minder mooi in 
mijn ogen. Want ik houd juist van die details die een HAED ook
heeft. Als een kind zo blij was ik dan ook toen ik een engelse
website vond die wel mooie borduurpatronen van haar verkocht.
Mijn favoriet Liberate Me stond er ook tussen, een paar dagen
heb ik erover nagedacht en daarna werd er toch maar een Paypal
account aangemaakt. Enkele minuten later was ik een patroon
rijker en konden de voorbereidingen beginnen..

Gisteren stond in het teken van stof omzomen en alle kleuren bij elkaar zoeken. Met zo'n
grote voorraad is de kans altijd erg groot dat je de meeste kleuren al wel hebt en zo kunt
beginnen. Het borduurwerk telt 60 verschillende kleuren, hele andere tinten dan waar ik
tot nu toe mee heb gewerkt.


Het zijn er nog niet veel, maar dit zijn de eerste steekjes aan Liberate Me..
De eerste pagina bestaat vooral uit veel zwart en donkerbruin tinten, weinig verschillende
kleuren dus als het goed is moet ik er zo doorheen vliegen.. Al zijn die donkere tinten wel
weer lastiger te zien zo s'avonds, we zullen wel zien hoe ver we komen..

You May Also Like

4 Reacties

  1. Mooi patroon, kijk al uit naar je vorderingen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super gaaf, ik ben heel benieuwd hoe hij gaat vorderen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi patroon! Op welke stof maak je het?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf! Die afbeeldingen blijven gewoon geweldig/mooi! Ben benieuwd hoe die gaat worden :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥