A simple life

by - november 25, 2014


Soms heb je van die dagen, dan heb je gewoon geen zin om moeilijk te doen.
Na een slechte nachtrust werd er al snel besloten dat dit een rustig dagje zou gaan 
worden. Gelukkig stond er geen afspraak in de agenda en kon dit dus ook makkelijk.



Er werd vlug een poetslapje door het huis gehaald en de wasmachine werd aangezet.
Ondertussen brand er een lekker geurtje, een scentchip van de Intratuin. Ze zijn  hier 
favoriet, zeker nu de dagen weer wat eerder donker worden. 

Voor mij op tafel staat een nieuwe krans met hyachinten. De eersten van dit seizoen,
en ik weet zeker dat er hier in huis nog vele zullen volgen. Eerst versierd met wat mini
appeltjes en later met kleine kerstballetjes en nepsneeuw..

En voor mij ligt Liberate Me. Een mooi ontwerp maar erg donker door de vele zwart en
donkerbruin tinten. Hierdoor is ze opgespannen op een borduurring ipv op het superframe.
Zo kan ze makkelijk op de bank op schoot worden genomen onder een plaidje. Langere
tijd kan ik er toch niet aan borduren, daar is de Fall Fairy voor. Maar voor vandaag  mag
ze nog even blijven liggen..

You May Also Like

3 Reacties

  1. simpel leven, het is een kunst :) Elk kruisje aan je borduurwerk is er eentje bij. Ik ben zo benieuwt hoe ze blijft groeien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat was een heerlijk dagje zo te lezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vorige week kwam ik in een winkeltje waar ze scentchips verkochten in vrijwel alle mogelijke geurtjes. Eigenlijk moet ik dringend eens op zoek gaan naar mijn aroma-brander. Zodra ik hem gevonden heb wil ik zeker wat van die chips in huis halen om uit te proberen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥