Ask me anything

by - november 14, 2014



Met de dagelijkse artikeltjes die ik schrijf 'kennen' jullie mij natuurlijk al een beetje,
maar over bepaalde dingen schrijf ik niet tot weinig. Bij anderen vind ik het dan ook
erg leuk om dit soort vragenlijstjes te lezen. Je krijgt toch wat andere info over de
blogster, en dat vind ik persoonlijk hardstikke leuk! Dus voor vandaag, mijn allereerste
'Ask me anything' logje. Wil jij mij al een tijdje iets vragen, ben je gewoon nieuwsgierig,
ben je benieuwd hoe ik over iets denk of ervaar, wil je iets van of over mij weten?
Kortom heb je een leuke vraag ( of misschien wel meerdere) stel ze dan in dit logje 

You May Also Like

4 Reacties

  1. Hihi ik heb geen vragen eigenlijk ;) na het brief verkeer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Even denken... Is er iets waar je echt niet tegen kan en waar je echt de kriebels van krijgt?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is er iets wat je absoluut nooit zou doen?
    Wat is je favoriete boek/schrijver?
    Wat is je mooiste herinnering?

    Waar kijk je het meeste naar uit qua trouwen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weet je nog wat je allereerste handwerk-project was én hoe oud je was toen je dit maakte?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥