Wedding Talk: Bruids boeket

by - november 13, 2014


Nu dat we beide wat druker zijn met werk en studie is de trouwerij een beetje naar
achteren geschoven. Helemaal niet erg natuurlijk want we trouwen pas over 6 maanden.
Zo ondertussen vermaak ik mij prima met Pinterest, het is een ideale plek om inspiratie 
op te doen. Nu hebben we sommige dingen al vast staan, andere zaken hebben we al
goed voor ogen en kunnen we zo uitzoeken of vastzetten. Helaas is dit met mijn 
bruidsboeket niet het geval. Het probleem, nouja als je het een probleem wilt noemen,
 ligt hem in de kleuren.  Omdat ik geen traditionele witte jurk heb uitgekozen, is het 
uitzoeken van bijpassende bloemen een stukje lastiger geworden. 


De hoofdkleur moet natuurlijk niet te vaak terugkomen en ook mogen de kleuren niet gaan 
vloeken. Een hele opgave lijkt het. Natuurlijk zal de bloemist hier wel een oplossing voor 
hebben, maar voor nu blijft het leuk om inspiratie op te zoeken. Qua vorm van het boeket 
ben ik er al denk ik wel uit, ik ga denk ik voor de klassieke biedermeier vorm. Dit kan met 
vele verschillende soorten bloemen, zo zie je hierboven een boeket van Anjers, Rozen, 
Ranonkels en pioenrozen. Klassiek maar tijdloos. Een simpel boeket dat bestaat uit
dezelfde bloemen ( geen drukke bossies voor mij) met ongeveer dezelfde tinten.


You May Also Like

9 Reacties

  1. Mooie warme kleur, die eerste en derde boeket!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de bruid moet toch altijd afwachten wat ze voor bruidsboeket krijgt? of zijn de tijden zo veranderd.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk het wel Gerda, tegenwoordig zoek je hem namelijk zelf uit ;)

      Verwijderen
  3. Oh dat laatste boeket is mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk al die voorbereidingen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat paars past zo goed bij jou! Het wordt vast prachtig allemaal :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk he, alle voorbereidingen! Ik ben er benieuwd naar je uiteindelijke boeket :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik was ook even van plan om een paars bruidsboeketje te kiezen. Dat is nu eenmaal mijn favoriete kleurtje. Maar vermits ik het geluk had dat mijn moeke een prachtige Arwen-jurk voor me heeft gemaakt voor onze trouwdag heb ik uiteindelijk een heel mooi én sober boeketje met witte calla's uitgekozen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥