Mijn mini-herfstvakantie

by - oktober 21, 2014

Zoals ik laatst al schreef, hadden Chris en ik ineens onverwachts toch nog een paar
dagen samen vrij. Een soort van Mini herfstvakantie. We hadden geen vakantie geboekt,
ook geen weekendje weg maar we hebben ons prima vermaakt. Lees je mee? 


1) Al een tijdje wilde ik graag een Black Moor in het aquarium hebben maar telkens had
onze vaste visspeciaalzaak ze niet. Deze keer helaas ook niet dus het werd nog een kleine
zoektocht. Hier op het winkelcentrum had de dierenwinkel ze wel, hopelijk gaat het goed..

2) Eindelijk hebben we de douche geschilderd. Onze badkamer is helemaal niet zo groot
maar toch was het een klusje dat bleef liggen. De vorige bewoners hadden geen anti
schimmelverf voor een badkamer gebruikt dus je kan je wel voorstellen hoe de muren
eruit zagen. Nu is alles weer prachtig wit en schoon!

3) Deze dagen pakte ik de Mini Autumn Cat Magic er ook weer bij..


4) Breidde ik het laatste stukje aan Chris zijn sjaal

5) Hebben we twee hele mooie boswandelingen gemaakt. Natuurlijk ging de
camera ook mee. Overal waar je kijkt zie je wel paddenstoelen, de ene natuurlijk
mooier als de ander maar er is genoeg te fotograveren..

6) Gingen we naar het tuincentrum voor wat herfstdecoratie, natuurlijk moet er altijd ook
even bij de dieren gekeken worden. Deze dwerghamsters lagen zo lekker opgestapeld op
elkaar. Misschien dat ik er ooit wel weer eentje neem, ze zijn zo schattig vind ik 



7) Na een tijdje rondgelopen te hebben vonden we het wel tijd voor koffie. Ze waren
net verse wafels aan het bakken en oh wat ruikt dat dan lekker he!

8) Zijn  we op visite geweest bij mijn tante en vanuit daar zijn we doorgereden naar
het meubelplein. Voor verf en om te kijken naar nieuwe rolgordijnen. We vonden precies
de goede kleur en ze waren ook nog eens in de aanbieding! 

9) Ik begon ook weer een nieuw haakproject, eentje voor mijzelf deze keer. Ik vind de 
haaksels van Lalylala zo leuk, lammetje Lupo zal mijn eerste creatie worden.


Ondanks dat we maar 4 dagen vrij waren hebben we toch best veel gedaan. En deze week
heb ik ook geluk, op stage zijn er teveel stagaires dus ik mag thuis blijven Ik heb ook geen 
school deze week dus ik plak er nog een weekje vakantie achteraan. Nouja half, de schoolopdrachten
gaan natuurlijk wel door, maar ik ben wel lekker thuis. Helemaal niet erg hihi. Voor iedereen die ook
vakantie heeft, wat gaan jullie doen?

You May Also Like

7 Reacties

  1. Wat een fijne dagen! En hamsters zijn zo leuk hé! Soms zou ik er ook wel weer eentje willen hebben hoor <3. Wie weet ooit eens in de toekomst :).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat waren heerlijke dagen, zo te lezen en nu nog een weekje als toegift :-) geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker hoor zo'n minivakantie! Mooie foto's ook. Hier staat volgende week een weekje vrij gepland.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een fijne dagen zo!! FIjn dat je er nog wat dagen aan vast kon plakken; geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt allemaal erg fijn! :) Heerlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klinkt als een fijne mini vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥