Gebreide sjaal

by - oktober 22, 2014


Een tijdje terug was ik aan een sjaal begonnen voor Chris. Hij zocht zelf wat kleurtjes
uit bij de Wibra en ik begon te haken. Gewoon met dubbele vasten want de sjaal moest
rijen krijgen. Na een paar toeren legde ik de sjaal weer aan de kant, het werd zo'n vervelend
ik-moet-door-haakwerkje. Later die week kwam ik mooiere wol tegen bij de wibra, met de 
naam Lina. Een mooi verloop garen in groen- en blauwtinten. Ik besloot de brei pennen er
weer bij te pakken en zo breidde ik iedere dag op mijn gemakje een paar rijen. Een veel
leukere klus, dus de sjaal was binnnen een paar dagen af.  Het is een lekkere, warme en
vooral dichte sjaal van 1.5 meter geworden. Een heel verschil met die dunne sjaaltjes die je
in de winkel koopt. Chris loopt er weer lekker warmpjes bij, nu ik nog..

You May Also Like

6 Reacties

  1. Wat een mooie sjaal is het geworden zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie warme sjaal is dit geworden Michelle.
    Nu voor je zelf aan de gang, je kan nu best een sjaal dragen het is koud genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze sjaal is mooi geworden, echt een mannensjaal. Voor jezelf kun je je lekker uitleven, keus genoeg in garen, modellen en patronen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke sjaal! En knap dat je dat kunt, ik denk niet dat ik er het geduld voor zou hebben hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf dat die kleuren zo overlopen! Dat vind ik vaak wel motiverend werken, omdat je nog niet weet welke kleur komt en hoe het er dan uit komt te zien! Hier ligt nog en haakwerkje om een 'couch caddy' te haken, maar ik vind het geen leuk werkje haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf zo die overloop in kleuren. Ziet er erg leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥