Klein hondje bij een grote praktijk

by - oktober 03, 2014


Langzaam groeide dat kleine, nieuwsgierige pupje uit tot een volwassen Shih Tzu.
Nog maar twee weekjes te gaan en meneer is alweer één jaar oud. Sinds dat wij hem
geadopteerd hebben, hebben we natuurlijk samen veel mee gemaakt. Van het eerste
plasje buiten tot aan het tanden wisselen. De eerste keer samen naar zee..
Allemaal bijzondere momentjes, mijlpalen. Gisteren was ook zo'n moment.


 Voor Bentley misschien minder leuk maar het was wel nodig. Meneer is namelijk 
gecastreerd. De operatie is heel goed gegaan, maar achterblijven op zo'n enge praktijk 
met al die vreemde geurtjes vond hij toch maar niks. Je kon merken dat hij heel blij was 
dat hij gisteravond weer mee naar huis mocht. S'avonds wou hij al wat eten dus dat is wel 
een goed teken. Voor de rest is het slapen, heel veel slapen. Wel begrijpelijk natuurlijk. 
Dus vandaag wordt er ook lekker rustig aangedaan en heel veel geknuffeld. 
De bijgevoegde foto is van de boswandeling van afgelopen weekend, hier staat hij wat 
fleuriger op dan wanneer ik nu een foto zou maken ;)

You May Also Like

8 Reacties

  1. Dierenarts, ik vind dat zelf altijd al akelig, laat staan voor zo'n hond :) Maar blij dat het achter de rug is voor hem, en dat hij weer gouw lekker druk en energiek mag zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je het ze maar eens zou kunnen uitleggen hé.. Zo sneu. Hij keek ons ook echt met die grote puppy ogen aan van 'je laat me hier toch niet achter he?!' Gelukkig nu weer lekker thuis en het gaat eigenlijk heel goed.

      Verwijderen
  2. Fijn dat alles goed gegaan is! Ik weet nog wel dat ik Stark weg bracht naar de dierenarts. Ik vond het zo zielig! En voelde me bijna schuldig hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hihi ja echt he. Ze kijken dan ook zo zielig. Maar het is beter voor hem, over een paar dagen weet hij er al niks mee van ;)

      Verwijderen
  3. O, altijd even heel naar. Maar uiteindelijk is het fijn als hij gecastreerd is. Nu flink verwennen met knuffels en koekjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd blij als een bezoekje met onze katten aan de dierenarts voorbij is... Wel beter uiteindelijk de castratie..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is ook echt ene schatje om te zien hoor :-)
    Hij zal er ook gauw genoeg weer bovenop zijn michelle :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dierenarts is nooit leuk voor ze.
    Als je een paar dag verder bent gaat het al weer goed met hem.

    Toen mijn hondje werd gesteriliseerd, mocht ik er bij blijven, dus de hele operatie gevolgd.
    Wat ik zelf heel heftig vond was de prik die ze krijgen als ze wakker moeten worden, ze zien dan allerlei dingen die er niet zijn.
    Amber begon te gillen, heftig hoor.
    Ik zat naast haar in de uitslaapkamer en toen ze wat bij kwam begon ik zachtjes tegen haar te praten, ze hoorde dus meteen een vertrouwde stem.
    Dit heeft er toe bij gedragen dat Amber helemaal niet bang is om naar de dierenarts te gaan.
    Helaas hebben ze het terug gedraaid, er mag nu niemand meer bij een operatie aanwezig zijn, dit omdat ze veel te kort ruimte hebben.
    Ik wens je een heel goed weekend.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥