Dierendag

by - oktober 04, 2014


Bedankt voor alle lieve reacties op het vorige logje. Bentley voelt zich alweer een stuk
beter. Natuurlijk wordt er nog wel rustig aan gedaan en vooral veel geknuffeld. Maar
alles gaat de goede richting op. 


4 Oktober, wereld dierendag. Een dag die voor veel mensen in het teken staat van hun
huisdier(en). Hier niet, want ik vind dat dieren het iedere dag goed moeten hebben. Er
is genoeg voer, lekkers en speeltjes hier aanwezig in huis dus er is ook niks bij gekocht.
Iedere dag krijgen ze aandacht en liefde, dus ook vandaag. Dierendag of niet.


Vandaag kreeg ik wel een extra'tje. Ik kreeg een mooie bos rozen van mijn vriend
omdat ik altijd zo goed en liefdevol voor de dieren zorg. Dat is nu eens lief ♥ De rozen 
staan nu mooi te wezen op het dressoir, een mooie blikvanger hier in de kamer.

You May Also Like

5 Reacties

  1. fijn dat het weer beter gaat met Bentley. Prachtige roos.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat het wat beter gaat, en wat een mooi gegeven. Zo'n bos rozen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed te horen dat het al weer beter gaat met Bent;ey.
    Mooie bos rozen is altijd leuk om te krijgen.
    Ik wens je een heel goed weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi gebaar. Geniet van de rozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je die rozen gehad hebt zeg! Maar inderdaad, hier is het ook altijd dierendag.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥