Een breiwerkje

by - oktober 02, 2014


De meeste haaksters zijn toch wel lichtelijk wol verslaafd denk ik. Ook al ben je niks
nodig, een mooi bolletje laat je niet zomaar liggen. Dit dacht ik ook bij deze mooie
wol van de Wibra, Lima genaamd. Al snel ging ik ermee aan de haak om een sjaal
voor mezelf te maken. Helaas liepen de kleuren niet zo mooi in elkaar over..


Toen herinnerde ik mij die mooie brei creaties van Pinterest. Zou het met breien dan
wel mooier worden? Snel werden de breinaalden erbij gepakt en ja hoor nu is er 
een prachtig kleur verloop. Het is weer even wennen maar eventjes een stukje breien
is ook wel fijn. Al ben ik geen persoon om recht toe recht an een hele lange lap te 
breien. Dus i.p.v. een sjaal worden er nu handschoenen gebreid.


Langzaam maar zeker ontstaat er iets. Ach, met deze prachtige kleuren is het ook
helemaal niet erg als het wat langer duurt..

You May Also Like

10 Reacties

  1. Wat mooi! Kan me voorstellen dat je de wol niet kon laten liggen, wat een schitterende kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kleurtjes inderdaad! Ik zag ook weer een prachtige bol wol liggen vandaag maar hem toch laten liggen, ik heb niet voor niks een no spend maand haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij Wibra en Zeeman probeer ik sowieso af en toe eens te kijken of er nieuwe wol binnen is. Ik heb een hele grote gesloten rieten mand in de woonkamer waar mijn wol-voorraad in zit. Zolang het daar blijft inpassen vind ik van mezelf dat ik nog 'braaf' ben geweest. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi zo ben ik ook begonnen. Nu heb ik twee planken in een grote kast helemaal vol liggen met wol Maar... de wol past er nog in ;)

      Verwijderen
  4. Leuk om te doen he? Ik doe het allemaal erg graag, juist de afwisseling is leuk.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥