Een bloemetje

by - oktober 08, 2014


Als je bij ons de kamer binnenstapt wordt je gelijk verwelkomt. Ja natuurlijk door Bentley,
hij is altijd blij om mensen te zien.. Maar sinds kort staan ook deze mooie rozen op de
vaas. Natuurlijk heb ik wel vaker rozen, maar deze vind ik uitzonderlijk mooi.

Niet alleen hebben ze een hele mooie kleur maar ze zijn ook zo groot! Helemaal nu
ze zo mooi uitkomen. Daar moest natuurlijk even een foto van worden gemaakt.

Een mooie blikvanger, eentje die afleid van het feit dat de herfst nu echt begonnen is.
Het is al een paar dagen grijs en grauw en de regen overheerst. Des te meer redenen
om lekker binnen te zitten, warmpjes onder een plaid met een breiwerkje. Met deze
mooie rozen op de achtergrond, die iedere dag een stukje groter worden..

You May Also Like

8 Reacties

  1. mooie roos en foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow ze zijn idd prachtig! Zijn het speciale?
    Ik vind het ook heerlijk dat de viooltjes en dahlia's uitkomen buiten! Vrolijk gezicht wanneer ik vanaf de eettafel naar buiten kijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie roos en prachtig gefotografeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige rozen, ik begrijp dat je die graag op de foto wilde zetten! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw erg mooie foto's! Prachtig

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥