The Forest

by - september 28, 2014


Het groene bos, een plek waar wij graag komen. Zo door de weeks maar ook zeker
in het weekend. We hebben keuze tussen drie bossen hier in de stad, wat een genot toch.


Lekker wandelend onder het grote bladerdak, terug blikkende op afgelopen week.
Of juist om de nieuwe week door te nemen. Om problemen van je af te praten en
om nieuwe ideeën op te doen.


Een plek waar je telkens weer iets moois tegen komt. Is het niet om deze hoek dan wel
om de volgende.  Een plek waar wij ontspannen en onszelf kunnen zijn.


Een plek om samen te zijn. Samen met zijn tweeën en met Bentley. Een plek waar
ik na al die jaren nog steeds graag kom. Een plek waar de omgeving nu zo mooi
veranderd, iets om aandacht aan te schenken en zeker van te genieten. Mother Nature,
wat is ze toch mooi 


You May Also Like

7 Reacties

  1. Wat een geluk om drie bossen dichtbij te hebben. Zelf ontdekte ik eventjes terug een natuurgebied dat dicht bij ons ligt en waar het leuk wandelen is. Ook de dijk ligt vlakbij, maar zelf geniet ik toch het meeste van een boswandeling.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk om 3 van die bossen vlakbij te hebben.
    Aan je eerste foto te zien ziet deze er ook schitterend uit.
    Je 2e foto vind ik ook magnifiek en je vriendje op de laatste foto is ook een echt schatje hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heerlijke luxe zo drie bossen dicht bij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je foto's altijd zo fijn! Lekker in de buitenwereld vertoeven... Ik zou meer moeten wandelen in bossen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Saskia ;) Zeker doen, de natuur is nu en straks op haar mooist. Gewoon even tijd voor vrij maken.

      Verwijderen
  5. Heerlijk om even te wandelen en foto's te schieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wij gaan ook vaak het bos in. Lijkt ons geweldig zo dichtbij te wonen, nu moeten wij voor een beetje bos toch al gauw zo'n 45 minuten rijden.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥