Photo Challenge

by - september 26, 2014


Via Facebook was ik getagt in een hele leuke Challenge. Iedere dag, voor 5 dagen lang
plaats je een zwart/wit foto. Dit mochten nieuwe maar ook oude foto's zijn. Eigenlijk
moest je ook mensen taggen maar dit heb ik na dag 2 maar niet meer gedaan, niet
iedereen zit er op te wachten hé ;) Omdat ik zwart/wit foto's erg mooi vind ( en de
mijne zijn ook nog eens leuk geworden) plaats ik ze hier ook nog een keertje.

Dag 1: Bentley melde zich wel als vrijwilliger.

Dag 2: onze roos staat zo mooi in bloei, dat moest wel even vastgelegd worden^^

Dag 3: Mijn Sluierstaartje vond het ook allemaal wel interessant..

Dag 4: deze foto heb ik even uit de 'oude doos' geleend. Puur omdat ik het hart
in de boom zo mooi vind.

Dag 5: en de laatste dag alweer. Even een break met Bolletje krokante graanrepen.
Na mijn rijles van vandaag heb ik besloten om maar weekend te gaan houden, pff
wat kan een mens soms moe zijn.

Mijn favorieten zijn foto's 2,4 en 5. Omdat hier het onderwerp het beste naar voren
komt. Je zal het niet zeggen maar foto's in zwart/wit net zo mooi en goed naar voren
te laten komen is soms nog een hele opgave! Welke is jouw favoriet?
En doe jij ook mee aan de Challenge?

You May Also Like

6 Reacties

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥