Lotus Tattoo

by - september 25, 2014

Vandaag was even een Me- dagje, met tijd en aandacht voor mijzelf. Geen school werk, geen stage en geen afspraken. Soms moet dat even. Zo had ik drie weken terug ook zo'n dagje. Alleen toen had ik wel een afspraak, namelijk met de tattoo artist. 4 September was de dag dat ik mijn mooie lotus tattoeage liet zetten. 3.5 uur lag ik  in de stoel, een lange zit was het zeker, maar zo dubbel en dwars waard. Nu zijn we drie weken verder en is de tattoo genezen.


Het dagelijks wassen van de tattoo, insmeren met Bepathen creme en de jeuk is voorlopig voorbij. Nu rest alleen het dagelijks insmeren om de huid soepel te houden.  Gelukkig heb ik daar genoeg lekkere bodylotion's voor.  En wat we overhouden? Een hele mooie tattoeage...

You May Also Like

7 Reacties

  1. wat is het mooi geworden, ook zulke mooie kleuren. Toch leuk hoe om te zien hoe zo'n tattoo veranderd als hij echt helemaal genezen is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het echt prachtig geworden.
    Het is een kunstwerkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, de kleuren komen echt heel mooi door. Vooral de details in de vleugels van de Libelle vind ik knap.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥