South Bay sjaal

by - september 29, 2014


Vorig jaar rond deze tijd was ik druk aan de haak. Overal zag je de mooiste creaties
voorbij komen met het welbekende Fenna garen. Zo ook de 'South bay' sjaal, natuurlijk
wou ik deze beauty ook proberen te maken. De teleurstelling was dan ook groot toen 
het gewoon echt niet lukte. Uiteindelijk heb ik de sjaal uitgehaald en de materialen 
weg gelegd. Een paar dagen terug begon het toch weer te knagen.'Ik heb nu alweer een
 jaartje ervaring erbij, dus nu zal het toch wel lukken?!' En ja hoor, langzaam rolde er
deze mooie sjaal van mijn haaknaald af.


Geen idee wat ik nu anders doe als een jaar geleden, maar nu lukt het prima!
Het haakt zo lekker weg, ik geloof dat ik er 3 avondjes over heb gedaan.


Door de vele kleuren krijg je ook zo'n mooie overloop! Ondanks dat de kleuren 
helemaal bij mij passen houd ik hem niet zelf. Deze sjaal gaat gezellig mee naar
de opendag van het dierenasiel, waar ik weer met een kraampje sta. 


You May Also Like

8 Reacties

  1. Ik vind deze sjaal echt heel mooi geworden Michelle.
    Ik vind de kleuren super, maar ja ik ben ook al wat ouder hé:)))
    Denk dat deze ook wel lekker warm zal zijn, het wordt weer sjalen tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi zeg. Ik vraag me werkelijk af hoe je het doet in drie avondjes. Ik ga maar op cursus bij je. Je hebt een bijzondere gave gekregen. Ik doe er echt veel langer over. Hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige sjaal, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor! En vast veel succes met de verkoop bij het dierenasiel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een prachtige sjaal geworden.
    Knap van je dat je hem niet zelf houdt.
    Veel succes met je verkoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze steek heb ik zelf nog niet uitgeprobeerd. Ik vind het wel een heel mooi effect geven, zeker met die bij elkaar passende schakeringen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nooit opgeven... goed dat je opnieuw geprobeerd hebt, want je sjaal is heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥