Samen

by - september 10, 2014


Om even aan alle drukte te ontsnappen gaan Bentley en ik vaak saampjes wandelen.
Door de wijk ( waar deze foto's zijn genomen) of heerlijk in het bos. Terwijl Bentley
elk geurspoortje volgt die hij maar kan vinden kan ik een aantal foto's maken.


Eenmaal klaar lopen we gezellig samen weer verder. Hele geprekken voeren wij
onderweg, mensen zullen wel denken. Gelukkig trekken wij ons hier steeds minder
van aan en doen we lekker ons eigen ding. Het is gezellig om zo'n klein vriendje te 
hebben, die met je mee gaat op momenten dat het je te druk wordt en je echt even
naar buiten moet.. Op momenten dat je even stil of samen wil zijn. Dit was precies
wat ik mij voorstelde toen ik 'Een trouwe vriend'schreef.


Nu de herfst zijn eerste tekens laat zien zullen deze fijne wandelingen alleen maar meer
worden. Samen erop uit, met de camera natuurlijk. Want deze mooie kunstwerkjes 
fotografeer ik nog altijd graag. 

You May Also Like

6 Reacties

  1. Bentley is ook erg mooi en leuk om te zien. Met dit weer is het buiten ook echt genieten. Paddestoelen, bladeren gaan al verkleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is het toch een dotje, hopelijk kom je weer gouw een keer langs en kan die trouwe viervoeter mee. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk is dat om met je maatje te gaan wandelen.
    Bentley is een mooi hondje om te zien.
    Ik wandel ook elke dag met mijn hondje Amer, die vandaag 9 jaar is geworden.
    De herfst is al duidelijk begonnen, de bladeren vallen en er staan genoeg paddenstoelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige foto!! Ikzelf heb geen hond, maar krijg binnenkort wel kittens omdat ik dieren ook zo gezellig en vooral heel lief vind hihi. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto's! En je layout ziet er erg leuk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥