Gekleurde sjaal

by - september 08, 2014


Vorig jaar herfst was ik met deze mooie, gekleurde wol begonnen. Het was toen een
hele hype die Fenna wol van de Wibra. Niet zo gek natuurlijk, want je kan er prachtige
dingen mee maken!Zo maakte ik vorig jaar deze driehoeks sjaal af.  Niet veel later 
begon ik er nog eentje maar dan met de waaiersteek.

Natuurlijk werd de sjaal al snel in de kast gelegd want er moest verhuisd worden.
Later werd hij er nooit meer bijgepakt, wat natuurlijk erg jammer is. Van de week
kwam ik hem weer tegen en besloot ik hem af te gaan maken. Met een kopje thee
erbij maakte ik op mijn gemakje een aantal rijen af.

Het haakt lekker weg en op dit tempo raakt deze mooie sjaal ook nog wel eens
af, misschien net op tijd voor de naderende herfst. 

You May Also Like

6 Reacties

  1. Wat een mooie sjaal, wel iets te kleurrijk voor mij maar dat had je vast al in de gaten ;) Wel mooi al dat gehaak!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij heb ik die Fenna wol hier in België nog niet tegengekomen. Toch nog maar eens goed kijken bij een volgend bezoekje aan WIbra. (precies of ik heb nog niet genoeg wol in voorraad ;) )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kleurrijke sjaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel leuk wordt je sjaal Michelle, ik heb met deze steek ook een keer een sjaal gehaakt...het resultaat is zo leuk hé. Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zelfde patroon als mij, maar andere kleuren. Like it! Bij mij is ie ook uit de kast gehaald om weer eens een waardig plekje te geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, die Fenna is leuke wol! Ik ben ook weer bezig met niet afgemaakte projecten van vorig jaar.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥