Lotus tattoo

by - september 04, 2014

Weten jullie nog het artikel dat ik in 2012 over mijn aanstaande, vierde tattoo schreef? Een aantal maanden terug werd er dan eindelijk hét ontwerp gevonden en werd er snel een afspraak gemaakt. Na het lange wachten was ik vandaag  dan aan de beurt. 12:15 zijn we begonnen met stencillen.


Want je moet natuurlijk wel de goede plek zien te vinden he. Een optie was op  mijn rechteronderbeen, of op mijn rechter zij. De zij had mijn voorkeur maar het stond op de één van andere manier toch niet zo. Het onderbeen it is then.. Beetje meer naar onderen, naar links, naar
rechts.. En om 12:45 werd de naald in de inkt gedoopt. Het kon beginnen, een zit van ongeveer 3,5 uur.


Ik zal niet liegen, er waren plekken die niet zo grappig waren. Omdat ik al een paar tattoos heb dacht ik dat ik wel wist wat er zou komen, maar iedere plek voelt zo verschillend aan!  Soms moest ik echt even mijn tanden op elkaar bijten, maar nader tijd is het allemaal zo waard. Alleen al die details of de kleurverloop  Wel spannend  hoor, zo'n eerste tattoo met kleur! Dit keer heb ik de artiest ook meer zijn gang laten gaan en zijn eigen ideeën laten volgen. Als resultaat: een tattoo die iets anders is geworden als hoe ik hem had voorgesteld, maar zoveel malen mooier!  

Zeker een wijze les voor de volgende ^^ Op 6 november mag ik nog een keertje terug komen want dan gaan we kijken of en hoe er een achtergrond achter komt. Tot die tijd geniet ik van mijn lotus met libelle zoals ie nu is  

You May Also Like

9 Reacties

  1. Wat is het prachtig geweest, je zit wel even maar het resultaat is altijd wel heel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit ziet er wel heel erg mooi uit zo Michelle.
    Ik vind het ook een mooie plek zo op je been.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi zeg... Ik vind tattoo's zo mooi maar zelf durf ik ze echt niet aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie tatoeage! En inderdaad dat kleurverloop, heel gaaf! Zelf heb ik nog geen tatoeage, maar ik wil wel graag een olifantje op m'n enkel, dus wie weet ga ik dat ook een keertje laten doen :) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een prachtig resultaat! Hele mooie kleuren. Ik hoop dat ze niet te hard gaan vervagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is echt prachtig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥