Happy Moments

by - september 12, 2014



'Happy Moments'is een nieuwe en terugkerende rubriek hier op Kersenbloesems.
Met een paar foto's en woorden laat ik zien wat mijn geluks momentjes deze
week waren. Deze kunnen groots zijn, maar ook klein. De kunst ervan is
om in het drukke, allerdaagse leven ze te zien en te waarderen. Met deze
stukjes probeer ik daar nog wat extra aandacht aan te besteden.




Werken met deze prachtige wol 

Dat dit lieve beestje alweer 9 maand bij ons is 

Dat de roos op ons balkon voor de tweede keer in bloei staat

Inkopen doen voor een nieuw haakproject, een sjaal voor vriendlief

Genieten van de eerst, gevallen herfstblaadjes. 

En wat waren jouw Happy Moments voor deze week?



You May Also Like

8 Reacties

  1. Fijne momenten! Ik mag er ook wel eens weer wat vaker bij stilstaan. Hoewel ik dat met vriendjelief s avonds nog wel eens in bed doe haha. Ieders drie positieve punten benoemen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is ook altijd een goede oefening! En zeker fijn om daar je dag mee af te sluiten..

      Verwijderen
  2. Prachtige momenten zijn dit Michelle.
    Leuk om dat iedere dag even te doen gewoon de dag even doornemen en zeggen wat de leukste momenten van die dag waren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's en je hondje is echt een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie blije momentjes, je blog is mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een fijn idee :)
    Het zijn vaak de kleine dingen die je even zo'n warm gevoel geven. Ik wens je er nog vele toe !

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥