Nieuwe layout & Uilen pixeldeken #2

by - september 14, 2014


De bezoekers die dit weekend op mijn blog keken konden het al zien, er werd druk
aan een nieuwe layout gewerkt. Heel blij was ik toen het gisteravond klaar was, 
helemaal zoals ik het ook graag wou. De domper was dan ook groot toen ik erachter
kwam dat veel dingen ineens niet meer werkte! Uren voor niets geknutseld. Dat werd 
verwijderen en opnieuw beginnen. Er werd een nieuwe template gezocht en het knutselen
kon weer beginnen. Gelukkig ging dit redelijk vlot. Er moeten nog een paar kleine dingen
worden veranderd, maar voor nu is ie goed. Hopelijk werkt hij bij jullie ook goed, zo niet
dan hoor ik het natuurlijk graag 


Knutselen aan mijn layout was niet het enigste wat ik van het weekend deed. Er werd
ook druk gehaakt aan de leuke, Uilen pixeldeken! De laatste update was van het aller
eerste begin, twee weken terug. Sindsdien is er heel veel veranderd. Zo werden de
eerste kleuren er ook bijgepakt. De grote uil staat er nu bijna voor de helft op.
Er zit dus nog genoeg werk in, maar dat geeft niets want het is super leuk om te doen!


You May Also Like

10 Reacties

  1. Je uilendeken ziet er gaaf uit! En je blog-layout ziet er ook mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie deken word dit, vind het super leuk om te zien. Je layout past prachtig bij het nu

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie lay-out! Perfect voor 't komende seizoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Michelle,
    Je lay-out ziet er prachtig uit.
    Ook de deken met de uil ziet er al heel mooi uit, je bent al een aardig eind op weg.
    Ik weet zeker dat dit prachtig wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je nieuwe lay-out viel dit weekend inderdaad meteen goed op. Ik vind hem trouwens erg mooi geworden. Datzelfde telt ook voor de pixel-deken. Die gaat er waarschijnlijk super knap uitzien wanneer hij af is.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oo, ik herkende direct de domper die je voelde!! Ben je er uren mee bezig geweest en dan doen bepaalde functies het niet....GGGRRRRRR. Gelukkig heb je doorgezet en je layout ziet er mooi uit!
    En dan die pixeldeken. Ben helemaal weg van uilen (zie mijn blog) en waar jij nu mee bezig bent is voor mij een nieuwe techniek. Ben benieuwd naar het eindresultaat.
    Groetjes patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ga je hard met je deken. Je layout is mooi geworden hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie bloglayout. En wat ziet je pixeldeken er gááf uit!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind hem er erg mooi uitzien! Veel (blog)plezier ermee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er speciaal uit, die corner to corner techniek.
    Mooi resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥