Knuffeldoekjes #2

by - september 01, 2014


Na de eerste paar knuffeldoekjes begon ik toch wel lichtelijk verslaafd te raken aan
deze leukerds. Wat doe je dan? Juist, gewoon doorhaken =) Altijd handig om op 
voorraad te hebben maar ook voor de tweede kraam

Echt veel gehaakt is er de laatste tijd niet. Dat komt denk ik omdat ook mijn tweede
zending aan Stichting Earlybirds afgekeurd is. De reden waarom ze afgekeurd zijn vind 
ik een beetje flauw (de lijfjes waren iets te groot), dus of ik er nog aan mee help.. geen idee.
Maar deze leuke doekjes verdienen zeker hier hun eigen plekje op Kersenbloesems.

De licht paarse is zeker mijn favoriet, terwijl ik het aan het haken was wou ik het 
liefste deze voor mijzelf houden hihi. Gelukkig kan ik altijd nieuwen maken. De
komende tijd staan er wat nieuwe projecten te wachten. Zo wil ik mij aan de dolls 
van Lalylala en aan een pixeldeken wagen. Binnenkort meer updates hierover 

You May Also Like

8 Reacties

  1. Mooie knuffeldoekjes Michelle.
    Ik begrijp ook niet waarom ze zijn afgekeurd, je kan ze altijd nog weggeven aan iemand anders of zelf houden inderdaad.
    De paarse vind ik ook heel mooi.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja precies Irma, helaas houd de stichting ook de afgekeurde haakseltjes. Deze worden dan aan de broertjes en zusjes van de vroeggeboren kindjes gegeven als steun.

      Verwijderen
  2. Je knuffeldoekjes zijn leuk! Wat raar dat de tweede zending ook is afgekeurd. Je haakt al lang en super mooi en precies. Snap het niet. Krijg beetje stank voor dank gevoel. Kan me voorstellen dat je het geen derde keer gaat proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat gevoel heb ik er dus ook bij Nina. Als het echt slordig was gehaakt dan kan ik me er helemaal in vinden. Het gaat immers om hele kwetsbare kindjes. Maar dat een lijfje iets groter uitvalt ( lijkt me toch alleen maar beter voor die kleintjes) of een staartje dat iets langer is, dan gaat het echt om 1 a 1.5 cm, moet toch geen probleem zijn. Gelukkig zijn er nog zoveel andere goede doelen waar ik aan mee kan haken ;)

      Verwijderen
  3. Och zo leuk, vooral dat blauwe uiltje<3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die knuffeldoekjes zijn echt leuk om te zien altijd! Ik weet niet zo goed welke ik het leukste vind.. want stiekem zijn ze beide gewoon hartstikke leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥