Sunshine Blogger Award

by - augustus 31, 2014


Laatst werd ik door Saskia van iliveformydreams genomineerd voor de 'Sunshine blogger 
award'  De bedoeling is dat je 7 random feiten over jezelf deelt en vervolgens de award 
ook weer doorgeeft aan 15 mensen. Dat doorgeven ga ik niet doen, maar de feiten 
staan hieronder.


✩ Vroeger als kind at ik eigenlijk niet vaak snoep. Je kon mij blijer maken met een stukje fruit. 
Vooral mandarijntjes waren mijn favoriet, heb ik mij laten vertellen.

✩ Vroeger wilde ik dolgraag dolfijnen trainster worden, ik heb hier zelfs een stage toen voor 
aangevraagd. Je kon voor in de zomervakantie een aantal weken bij dolfinarium een soort van
stage lopen. Natuurlijk kon dit maar voor 1 persoon en half Nederland wou dit...

✩ Op mijn 12e borduurde ik al ^^

Eerder wou ik nooit geen kinderen. Nu de dag van vandaag kan het ons niet snel genoeg
gaan. Helaas zal het nog eventjes moeten wachten tot een beter moment.

✩ Al vanaf mijn 16e kleed ik mij alternatief. En hier bleef het niet bij natuurlijk. Vele rock- en
metal concerten zijn er sindsdien bezocht, heeft mijn haar al verschillende kleuren gehad en
zijn mijn nagels vaak zwart, paars of turquoise. 

✩ Op mijn 17e woonde ik al met Chris samen. Dit jaar zijn we dus 7 jaar bij elkaar, 2 jaar
daarvan verlooft en wonen we alweer 6 jaar samen. Whoo!  De tijd gaat zo snel he!

✩ Van mijn ouders kreeg ik voor mijn 18e verjaardag het beste cadeau ever, want toen mocht
ik eindelijk mijn eerste tatoeage laten zetten. En die kreeg ik dus gelijk van hun ^^

Oké, omdat ik zo lekker op gang ben.. nog drie extra: 

Voordat ik dierenartsassistente ging studeren heb ik een opleiding Bloem en Design gedaan.
Jup, ik wou al jarenlang bloemist worden en heb hier ook 3 jaar voor gestudeerd.
Helaas niet afgemaakt door bepaalde redenen en na een korte break van driekwart jaar ben
ik weer verder gaan studeren voor dierenartsassistente.

Ik ben wat ze noemen een doemdenker. 'Wat als dit..' Terwijl er nog niks aan de hand is.
Ook ben ik vaak negatief, vooral over mijzelf. Dit was een aantal jaar terug erger dan nu, ik
ben hard aan het werk om dit punt te verbeteren en het lukt ook steeds beter.. Stay positive!

✩ Ik dacht altijd van mezelf dat ik een kattenpersoon was, totdat wij Bentley kregen.
Bentley heeft mijn kijk op honden veranderd, maar zeker ook op katten. Na Tommie zullen
er waarschijnlijk geen katten weer komen. Sorry kitties.. ik ben toch meer een 
hondenpersoontje..


Hopelijk vonden jullie het leuk om deze extra dingentjes over en van mij te lezen ^^
Ik weet bijna wel zeker dat deze puntjes jullie niet wisten, of wel? =)

You May Also Like

6 Reacties

  1. Leuk om al die dingen over je te lezen Michelle.
    Zo'n Award hoeven ze mij niet te geven, ik zal het niet op mijn blog zetten.
    Maar dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk.
    Ik wens je een hele fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je al zo lang samenwoont met je vriend. Ik en mijn nu verloofde zijn ook al snel gaan samenwonen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve snoar je bent een bijzonder lief persoon. Die zich helemaal geeft voor haar 'kids'. Je volgt je gevoel met wat je wilt en wat je leuk vind. Denk maar niet te negatief over je zelf want dat heb je niet verdiend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je heb hebt overgenomen! Ik weet gelijk wat meer over je :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥