Gekleurde sjaal #2

by - september 18, 2014


Het is moeilijk te geloven dat iets wat al een jaar in de kast heeft gelegen, nu in
een paar dagen is afgemaakt. Nu was dit ook een fijn projectje om tussendoor
te doen, lekker zo s'avonds op de bank onder een plaid. De wol ging erg hard,
helaas ligt deze mooie wol niet meer in de winkels en werd de sjaal dus ook 
niet erg lang ( ik houd van lekkere, lange sjaals) maar gelukkig kan ik hem nog
net twee keer omslaan..


En om te voorkomen dat ik het sjalen haken zo gaan missen had vriendlief een opdracht
voor mij. 'Een simpele sjaal in banen, in blauw en groen tinten'. De steek mocht niet te
fancy zijn, dus koos ik voor halve stokjes. Een beetje saai misschien maar het haakt wel
lekker door. Ook deze sjaal zal binnen een weekje wel afkomen,wat denken jullie? ☺



You May Also Like

7 Reacties

  1. Wat mooi kleurrijk, ik vind de kleuren van de toekomstige sjaal ook wel erg opvallend :) Ik zal F er denk ik niet blij mee maken hihi.

    Binnen 1 week, 2 weken of een maand. Als je er maar veel plezier aan beleefd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kleurige sjaal, past op alles en heel leuk gemaakt! jawel ook de blauwe versie zal afgeraken, is geen race, zolang je er plezier aan hebt, is toch voldoende, niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind allebei de sjalen heel mooi, lekkere kleuren ook.
    Ik denk dat je met deze wel heel snel klaar bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kleurtjes heb je gebruikt :) Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toch is de sjaal nog mooi geworden! En leuk dat je nog een sjaal er achteraan gaat haken, ben benieuwd hoe die word!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allebei leuk. Maar ik kan begrijpen dat je die ene sjaal een beetje saai vind om te haken. Hij wil in iedergeval een sjaal om, mijn man lief niet.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥