Voorbereiden

by - augustus 07, 2014


Wekenlang maakte ik mijzelf deze belofte: 'Als Her Special Place af is, mag ik met een
nieuw borduurwerk beginnen'. Natuurlijk was het even goed nadenken welke dit dan zou
worden.. Maar met de finishe van gisteren kan het dan eindelijk. Eindelijk kunnen er weer
voorbereidingen voor een nieuw borduurwerk worden getroffen, want ja ook dit hoort erbij.

Voor het nieuwe werk werd er nieuwe stof en heel wat borduurgaren gekocht.
De borduurwerken waar ik nu aan borduur hebben vooral veel herfst tinten. Daardoor
heb ik minder blauw- en paars tinten, 49 kleuren moesten er bij besteld worden.
Gelukkig is mever Zhao niet zo prijzig en kon ik het allemaal in één keer bestellen

Gisteravond werd het eerste gedeelte van de garen opgewikkeld en kon ik ook de 
kleurenkaarten maken. 89 kleuren zullen er in totaal nodig zijn. Al deze verschillende
kleuren zullen samen voor een prachtig effect zorgen. Nu is het alleen nog wachten op
het tweede gedeelte van de garen en dan rest alleen het omzomen van de borduurstof
nog. En dan, als mijn vakantie begint kan ik ook daadwerkelijk beginnen.

You May Also Like

8 Reacties

  1. Oh wat een heerlijk vooruitzicht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben benieuwd wat voor werk je nu gaat maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben heel benieuwd wat je gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk om weer met iets nieuws te kunnen beginnen Michelle.
    Ben wel heel benieuwd wat het gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En nu ben ik vooral niet nieuwsgierig naar het nieuwe werk dat je gaat starten!
    Wordt het weer een HEAD?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankzij jouw blog (lees nu een maand of 2 mee) ben ik na ca. 7 jaar weer begonnen met borduren. Gisteren een hoop DMC besteld bij Zhao. Dat is tenminste betaalbaar.
    Wat voor borduurstof gebruik je/hoeveel kruisjes op een cm.? Ik ben begonnen aan Minerva´s Melody van Heaven and Earth Design op stof van 6 kruisjes/cm (had ik nog liggen), maar ik ben bang dat het wat grof wordt. Ben een beetje de feeling kwijt.
    Veel plezier met je nieuwe borduurwerk gewenst!
    (ik had wel stiekem gehoopt dat je voor The Spell Keeper zou kiezen, ben gek op de creaties van Lisa Parker)

    Groetjes,
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥