Her Special Place finish

by - augustus 06, 2014


Ik weet het nog goed, een aantal jaar geleden zette ik de eerste kruisjes. Een beetje
ongeduldig want het glittergaren werd maar niet geleverd en ik wou zo graag aan dit 
mooie werk beginnen. Gelukkig vond ik het glittergaren in ons hobbywinkeltje en 

In deze drie jaar en 4 maanden zijn er vele kruisjes gezet. Vooral de laatste paar
weken, volgens mij heb ik mijn eigen record verbroken. Nog nooit heb ik in zo weinig
tijd zoveel geborduurd. Maar het heeft geholpen, want vanochtend om 10:27 zette ik
het allerlaatste kruisje aan Her Special Place. Dit mooie borduurwerk is nu ten einde
gekomen. Na het wassen zal er een mooie lijst voor haar worden uitgezocht.

Trots op mijn eerste finish van een Heaven and Earth Designs 

You May Also Like

14 Reacties

  1. Je mag hier heel trots op zijn. Ze is echt schitterend geworden! Ga je een nieuwe starten of een andere verder afmaken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Nina. MIjn Fall Fairy gaat ook zeker wel nog een paar jaar in beslag nemen, om het leuk te houden ga ik wel afwisselen met een ander borduurwerk. Deze zal binnenkort gestart worden.

      Verwijderen
  2. Je mag zeker trots zijn want dit is wel heel mooi geworden! Ik zie der nu al hangen boven je bed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gratuliere.
    Du kannst sehr Stolz auf dich sein.
    Die Fee ist wunderschön.

    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, prachtig! Hele dikke proficiat, mag je terecht trots op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel erg mooi, ben benieuwd na de lijst. En je mag zeer zeker trots zijn, het is echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is echt heel mooi geworden Michelle.
    Je kan trots op jezelf zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze is echt heel erg mooi geworden. Ben benieuwd hoe ze eruit ziet in een lijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze is echt heel mooi geworden zeg! En wat leuk ook dat je nog een blogpost hebt ook van toen je net aan haar begon!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wauw, hij is echt super gaaf geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze is echt heeeeel erg mooi, dat zal een pronkstuk zijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥