Nieuwe hobby

by - augustus 02, 2014


Een hele tijd terug ben ik begonnen met mandala's in te kleuren. Ik vond het erg leuk
om te doen en ook heel ontspannend maar toch is deze hobby toen niet blijven hangen.
Nu twee jaar later (oeps) kreeg ik voor mijn verjaardag twee kleurboeken, wel voor 
volwassenen hoor ;) Aangezien ik weer aardig gestresst ben, besloot ik het nog eens
een  kans te geven. I.p.v potloden werden er nieuwe stiften gehaald, om dit eens uit
te proberen. Helaas was dit geen succes, de punten waren te dik en de inkt drukte 
door het papier. Zodoende bracht ik ze weer terug.

Omdat ik toch wat tekengerei erbij moest hebben besloot ik naar de plaatselijke
hobbyzaak te gaan. En man o man wat een keus hebben ze daar. Aangezien ik een 
beetje klaar was met viltstiften koos ik toch maar weer voor potloden. Vele merkjes 
en vooral prijzen werden er bekeken. Ik wou goede potloden hebben, potloden waar
ik even mee vooruit kan maar die niet al te duur zijn.

En zodoende koos ik voor deze mooie set. De Bruynzeel 'Colour Sakura' met 24
verschillende kleuren. Een stukje duurder dan de 12 kleuren natuurlijk, maar nu kan ik
er voorlopig wel even mee vooruit. Hij kostte 26.85 maar omdat het een showmodel 
was ( er zitten een aantal vlekken op de doos) mocht ik het voor 22.50 meenemen. 

Ze liggen fijn in de hand en geven behoorlijk wat pigment af. Dat is gewoon het grote
verschil met de goedkopere. Ze kosten wat, maar dan heb je ook wat. Omdat het een 
populaire lijn is, kan je ook potloden er los bij kopen. Ze kan je net iets andere tinten 
verzamelen.  Een leuke, nieuwe hobby dus.Ik weet wel wat ik dit weekend ga doen...

You May Also Like

8 Reacties

  1. Ben wel benieuwd naar het resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! Mijn zus is ook helemaal gek van kleuren en zij kocht Derwent Colorsoft potloden, ook duurder maar dan heb je wat en ook de losse potloden wat wel heel handig is!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. superleuk! Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zien er echt prachtig uit. En op zich vind ik de prijs nog wel mee vallen eigenlijk.. Ben benieuwd naar het eind resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ligt er net aan wat je ervoor wilt uitgeven denk ik. Als je altijd bent gewend aan de goedkope setjes potloden dan schrik je wel van die hobbywinkel prijzen. Maar dit valt inderdaad nog mee, heb ook wel mooie sets van 70 euro gezien. hihi dat ging me net te ver :P

      Verwijderen
  5. Ziet er goed uit, ben heel benieuwd naar je creaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige doos! Ik heb er vroeger ook zo eentje gehad :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥