Kamperen

by - augustus 03, 2014


Met dit mooie weer zitten wij veel buiten, het is dan ook echt luxe dat we twee balkons
hebben. Zo hebben we een zon- en een schaduwbalkon. Het schaduwbalkon hebben we
laatst wat opgeknapt. Wat plantjes, kruiden maar sinds een aantal weken staat er ook een
konijnenhok. Het konijnenhok is van mijn ouders geweest, maar sinds Muis bij ons woont
hebben hun er niets meer aan. Nu kunnen ze met lekker weer heerlijk naar buiten.


In eerste instantie wou ik de konijnen binnen houden, je loopt er vaker langs en zo 
krijgen ze toch meer aandacht. Maar met Bentley is het toch niet zo handig. In het begin
ging het nog wel, maar nu beginnen een aantal dingentjes wel erg iritant te worden. Zo
begint Bentley toch wat fanatieker te worden met het opjagen (hij doet ze geen pijn) en
arme floortje is al zo schrikachtig. 


Bentley neemt met zijn vacht veel zaagsel vanuit de kooi mee. Ik heb overal, maar dan
ook echt overal het zaagsel en hooi liggen. De kooi dichtdoen is ook geen optie, dat laat 
mevrouw Floor niet toe. Ja het is een grappig beestje. Zodoende heb ik dit weekend
besloten om ze de komende tijd buiten te laten. Het is heerlijk weer, ze staan goed 
beschut en aangezien ik iedere dag op dit balkon zit, zal het met de aandacht ook
wel goed komen.


Ach.. als muis maar een aai over zijn bolletje krijgt vind hij alles goed. Ze zitten nu
een hele dag buiten en ik heb het idee dat ze wel genieten van de rust. En Bentley, 
hij kan nog steeds af en toe op visite komen, alleen dan wel op veilige afstand..



You May Also Like

6 Reacties

  1. Ach, wat een CUTIES :-D Echte knuffelkonijntjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat het ook natuurlijk is om ze af en toe buiten te zetten. Wat een leuke foto Bentley bij het konijnenhok. En al dat zaagsel kan ik me iets bij voor stellen dat het irritant is binnen. Mijn kat verhaart het hele jaar flink, kan ik soms ook gek van worden. Net gestofzuigd en weer haar overal.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. soms is het beter zo he, en het is een prachtig hok! Dus het komt vast helemaal goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dieren geven altijd wat rommel.
    Leuke foto van Bentley bij de konijntjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke foto van Bentley bij de konijntjes.
    Ik denk dat ze wat frisse lucht helemaal niet erg vinden. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vroeg me al af hoe je dat deed. Maar twee balkons dus haha. Anders was het wel heel druk geworden allemaal op 1 balkon

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥