Inspiratie: Baby girls room

by - augustus 01, 2014


Na de jongens variant kon de meiden kamer niet achterblijven. Met iedere zwangerschap 
heb je natuurlijk 50% kans, het zou best eens kunnen dat er hier toch nog ooit een pot 
roze of misschien wel licht paarse verf zal komen ^^

Het idee van witte meubeltjes en een grijze muur spreekt mij nog steeds aan. Ondanks
dat ik zelf niet zoveel met roze heb vind ik het wel een erg mooie kleur voor een baby 
kamer. Niet teveel, maar wel wat mooie accenten. Dit kan natuurlijk ook met een 
mooie paarse kleur. Welke kleur er ook komt deze tinten in combinatie met wit en 
grijs roepen bij mij een heel romantische en lieflijk gevoel op. Welke kleuren zou
jij zelf voor een meiden kamer kiezen?

You May Also Like

9 Reacties

  1. Ik vond je ideeën van de jongenskamer mooier ;)
    En toch zijn dit wel de juiste kleuren voor een meidenkamer.
    Ben benieuwd wat het in de toekomst gaat worden, zal vast een mooie kamer worden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor een meidenkamer heb ik eigenlijk meerdere ideeën. Zo lijkt mij paars en (lime)groen ook erg mooi. Zal vast nog wel meer inspiratie boards maken ;)

      Verwijderen
  2. Hallo,

    Mooie, neutrale en rustgevende kleuren. Maar is dit niet ietsje te braaf voor ons Michelle ? :-)

    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een beetje wel he Jaimie ;) Maar wie weet, heb ook nog een paar andere leuke idee'tjes..

      Verwijderen
  3. Dit is echt een meisjes kamer.
    Ik zou misschien toch wel wat gewaagdere kleuren kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hihi ik ben wel van de roze :) helemaal goed zo :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hou dus totaal niet van roze :P

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥