Her Special Place

by - juli 31, 2014


Gisteren stond in het teken van borduren. Mijn hoofd was weer tot rust gekomen en
zodoende kon ik eindelijk wat steekjes zetten. Veel blauw, paars en wit tinten werden
gebruikt. Met een mooi resultaat, de bladzijde is afgekomen. Hieronder kan je de 
vordering zien. 

S'ochtends, net begonnen

Gisteravond, de pagina staat erop!


Nu rest alleen deze pagina nog. Een pagina met wat stukjes water en met veel glitterdraad.
Wanneer ze precies af komt kan ik niet zeggen, maar het zal niet meer lang duren...

You May Also Like

7 Reacties

  1. Je bent al een eind verder gekomen.
    Ik ben wel heel benieuwd naar het eind resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, het lijkt me heel leuk de laatste stukjes te borduren. Alleen dat glitterdraad. Ze wordt super mooi. Succes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wouw je lijkt te vliegen, ze word prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt me ook een heel intensief werkje Michelle,
    maar het uiteindelijke resultaat zal fantastisch zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor, het eind is in zicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, je bent er bijna!
    Geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥