Auto Theorie

by - juli 30, 2014


Enkele dagen werd er alleen maar uit het blauwe boekje gelezen. Telkens weer opnieuw
werden de vragen online geoefend. Voor de ontspanning werd er met Bentley tussendoor
gewandeld en daarna werd er weer verder geleerd en geoefenend. Gisteren was dan de
dag om te kijken of ik het goed beheerste. Daar zit je dan in een grote kamer met allemaal
vreemden, met een klein kastje met allemaal knopjes voor je. Nadat het scherm zwart wordt
stapt de man uit de kamer en zit je 5 minuten in spannening, zou ik het gehaald hebben?
Een grote glimlach verscheen toen er met dikke letters: Geslaagd op mijn papiertje stond.
Mijn eerste poging om de theorie te halen is gelukt, nu kunnen we weer fijn verder..


Zo kunnen we nu ook weer verder met borduren, want met wat stress erbij kan ik niet 
rustig zitten borduren. De waterkringen zijn af, nu rest alleen nog een stuk van het 
 blad van de waterlelie en groot stuk water..



You May Also Like

7 Reacties

  1. Hallo,

    Een dikke proficiat!!! Joepie, nu mag je de baan op en véél gaan oefenen.

    Groetjes,

    ps, ik heb een apart schrijfblog, mocht je graag een verhaaltje lezen? :-)
    Ik ben net begonnen, drie cursussen aan het volgen en leer nog elke dag bij.
    Mijn manuscript (roman/chicklit) is ondertussen ook in opmaak,... Ik heb er zin in :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah super! Gefeliciteerd :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk Michelle.
    Gefeliciteerd, nu mag je echt in de auto, en de weg op.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Irma, met lessen mocht ik al wel de weg op. Misschien dat ze dit tegenwoordig anders doen dan vroeger? Maar je begint eerst met lessen en later ga je voor je theorie, Brunen laat je al wel redelijk vroeg theorie doen wat ik ervan begrijp.

      Verwijderen
  4. Van harte met het slagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig, op naar het volgende :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥