Lotus Owl #2

by - augustus 17, 2014


Een week is alweer voorbij  gevlogen, mijn eerste vakantie week. Nog een weekje te gaan
en dan zit mijn zomervakantie er alweer op. Het woordje zomer kunnen we eigenlijk wel
weglaten. Het weer wat zich de laatste dagen liet zien kon je beter de benaming herfst
mee geven. Maar weer of geen weer, er kan lekker geborduurd worden..


En dat heb ik de laatste dagen ook gedaan. Vele kruisjes (1100 kruisjes om precies 
te zijn) en kleurtjes verder zijn we hier beland. Met nog een week vakantie te gaan 
ben ik er zeker van dat ik haar nog verder kan laten groeien. Deze week zal vooral in 
het teken staan van wandelen,uitstapjes, en handwerken dus we laten de computer
even uit. Tot over een weekje!

You May Also Like

7 Reacties

  1. Je hebt al een mooi begin gemaakt.
    Geniet nog van je vakantieweekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo lekker veel steekjes gedaan afgelopen week. Fijne laatste vakantie dagen nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet er van, je hebt een prachtig begin gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor! Geniet nog even van je vrije week.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk toch! Hoop dat het bij jullie droger is dan hier ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel (borduur)plezier in je laatste vrije daagjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent lekker weer bezig met een nieuw borduurwerkje.
    het is buiten inderdaad net herfst, deze week de kachel al weer aan gehad.
    Nog een fijne vakantie.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥