Aquarium Inrichting

by - augustus 15, 2014


Na een paar dagen te hebben gewacht mocht ik vandaag dan mijn Seiryu Stenen
ontvangen. Ze zaten super verpakt dus er zijn gelukkig geen hoekjes afgebrokkeld.
Na een korte schoonmaakbeurt mochten ze dan eindelijk mijn aquarium in...

Nadat de stenen goed stonden zijn we gelijk even doorgereden naar de plaatselijk
aquariumspeciaalzaak voor wat nieuwe plantjes. Want deze maken het totaal plaatje
helemaal af natuurlijk. Het resultaat is een natuurlijk, rotsachtig landschap 

Misschien ietsje anders dan de inspiratie foto's, maar wel helemaal wat ik bedoelde.
De stenen vormen een prachtig geheel met het nieuwe zand, dit was afgelopen weekend
al vervangen. Het zand is van het merk Sansibar, niet goedkoop maar ik kan het iedere
aquariumhouder aanraden, wat een fijn spul! 

En met het nieuwe zand werden er ook weer nieuwe appelslakjes gehaald. Ik blijf
ze zo leuk vinden, gelukkig kunnen deze heel goed samen met sluierstaarten worden
gehouden..

En als laatste even een foto van mijn sluierstaartje met op de achtergrond de nieuwe
stenen en planten. 

You May Also Like

6 Reacties

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥