Middagje Veluwe

by - augustus 14, 2014


Al een aantal weken zeiden we het tegen elkaar: binnenkort gaan we nog een keertje
naar de Veluwe hé?! Een jaar terug zijn we er ook geweest, alleen was het toen op
de gele bloemetjes nog behoorlijk kaal. Tijd voor nog een tripje dus..
En zie hier, de welbekende paarse heide planten. Dit keer prachtig in bloei 

Tussen de regenbuien door hebben we een prachtige wandeling van net over de 5 km
gemaakt. Voor mijn rug is dit meer dan genoeg, en je bent gewoon heerlijk er even uit.

En de kleine Bentley liep de gehele tijd voorop, af en toe keek hij eens naar achteren 
net alsof hij wilde zeggen 'komen jullie nog?' Een heerlijke middag voor mens en dier 

You May Also Like

8 Reacties

  1. Ahh ja de Veluwe. Erg mooi gebied!! Wij wandelen nog wel eens in de buurt. Maar echte wandelingen zoals eerder zullen denk ik pas weer komen als het wat kouder word! Het is wel heerlijk. Verfrissend. Gisteren nog maakte ik een wandeling van anderhalf uur en bezocht ik drie winkels. Heerlijk er ff tussenuit!!
    Mooie foto's die mij bekend voor komen! In epe heb ik tijd geleden ook zulke foto's geschoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto's Michelle.
    Ik was er vorig jaar ook op 25 augustus, toen was de heide ook nog geweldig mooi van kleur.
    Wie weet gaan we deze maand er ook nog even heen.
    Het is een prachtig wandel gebied.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijk zo'n wandeling

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's. Heerlijk hoor zo'n middag in de natuur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil er zeker nog eens heen. Lijkt me een prachtige omgeving. Mooie foto's heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's en de veluwen zijn inderdaad altijd prachtig om te bezoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja.... prachtig om te zien de bloeiende hei.
    ik ben om de een of andere reden altijd te laat om dit moois van de natuur te zien.
    Moet daar toch eens verandering in brengen :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥