Vakantie Thale

by - augustus 24, 2014


Na een weekje Duitsland ben ik dan weer aanwezig in blogland. Een weekje vakantie
dat in het teken van ontspanning en natuur zou staan. Om deze vakantie te beginnen
 hadden wij een leuk vakantie huisje in Thale gehuurd. 


Het huisje deed wel iets aan voor een blokhutje, en zeg nu zelf: dat straalt toch al heel
wat rust en knusheid uit..

Alleen de omgeving rond het huisje was al erg mooi..

Maar we konden ook lekker thuis blijven, want we hadden ook een heuse prive tuin..

Vele leuke dorpjes zoals Quedlinburg en Wernigerode werden bezocht.
Maar ook de mooie, natuurlijke bezichtigingspunten zoals de Rosstrappe werden
niet overgeslagen.


Waar je bovenop ook een prachtig uitzicht op Thale had..

Maar ook enkele toeristische punten werden bezocht, zoals de Teufelsmauer

Vele natuurfoto's werden er gemaakt, maar die 542 foto's zal ik jullie besparen.
Hopelijk heb ik jullie een kleine blik in onze mooie natuur-vakantie kunnen geven.

You May Also Like

9 Reacties

  1. Wat een mooie foto's. En een nog mooier gebied. Prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er fantastisch uit kun je er weer even tegen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi plekje om vakantie te vieren

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! wil ik ook wel naar toe! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's van een mooi vakantie gebied.
    De tuin was geweldig geweest om vogels te fotograferen, zou voor mij geweldig zijn geweest.
    Mijn vakantie duurt nog even.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke foto's! Dat moet een fijn vakantie zijn geweest :).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie foto's van een prachtig uitziend gebied!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥