Inspiratie: Baby boy room

by - juli 10, 2014


Met iedere maand die we afronden komen we steeds dichterbij een andere wens,
namelijk onze kinderwens. Natuurlijk duurt dit nog even, maar voor nu is het zo
leuk om te dromen, inspiratie op te doen en moodboards te maken van wat wij
graag zouden willen.

Voor een jongens kamer zou ik graag in de grijs-, blauw en groentinten blijven.
Gecombineerd met witte meubeltjes lijkt me dit een mooi en rustig geheel vormen.
Natuurlijk met een creatieve mama zal er ook het één en ander zelfgemaakt worden,
denkend aan knuffels, een dekentje en misschien wat decoratie. Gelukkig bestaat er
pinterest en kon ik deze collage maken, deze foto's sluiten precies aan bij wat ik 
mooi vind. Welke kleuren zouden jullie voor een jongens kamer kiezen?

You May Also Like

8 Reacties

  1. Ik vind deze kleuren pracht Michele.
    Dus voor een jongens kamer is dit prima.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke babykamer is dit, lekker fris.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Precies hetzelfde en voor een meisje rood/roze grijs wit.
    Met wat woezel en pip decoratie, en benodigdheden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk, zo spreekt het mij ook erg aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kleuren Michelle voor een jongetje :);) mooi rustig maar toch fleurig. Zelf zou ik voor neutrale kleuren gaan room wit ;) Of andere kleuren wie voor beiden kunnen. Want ik wil niet weten wat het wordt ;):) Gr Anna

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat lijkt me ook inderdaad erg spannend en mooi Anna, niet weten wat het wordt :)

      Verwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥