Weerstand waar ben je?

by - juni 17, 2014



Al een aantal dagen staat de productiviteit op een laag pitje. Na een paar korte nachten
en een bezoekje aan de fysio kon ik het al aan mijn lichaam merken, een verminderde 
weerstand. Maar wanneer je het door hebt ben je vaak al te laat en niet veel later begon
het hoesten en niezen. Nu een aantal dagen later lig ik ziek op de bank. De nachtrusten
worden al wel beter dus hopelijk ben ik er snel vanaf. Ondertussen haak ik rustig
wat aan mijn doekjes, een leuk en ontspannend werkje. De drie doekjes voor de bestelling
zijn af en er is een vierde bij gekomen. Nog even en dan worden de uiltjes en konijntjes
gemaakt en kunnen de doekjes naar hun nieuwe eigenaar. En dan kan ik mij heel rustig op
een nieuw project gaan voorbereiden..


You May Also Like

9 Reacties

  1. Beterschap Michelle.
    Gewoon rustig aan doen, komt het allemaal weer goed.
    De doekjes zijn prachtig geworden.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beterschap en hopelijk voel je je gauw weer wat beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oei, niet zo leuk!
    Veel beterschap gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beterschap! Je heb zo te zien leuke afleiding.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel vervelend zo'n griep/verkoudheid tussendoor.
    Maar wel lekker dat zo heerlijk kunt werken aan je projectjes. Ziet er lekker fleurig uit. Beterschap Michelle!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hopelijk ben je nu weer helemaal beter, de kleuren zijn erg mooi van je doekjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥