My style: Sieraden

by - juni 19, 2014


Met deze blog laat ik al veel van mijzelf, mijn handwerkjes, mijn huis en mijn leven zien. Maar eigenlijk nooit echt over mijn stijl, eigenlijk jammer want juist door je stijl te laten  zien, laat je een stukje van jezelf zien. Daarom een nieuwe categorie: My style. Af en toe een stukje over mijn favorieten, mijn kleding en sieraden. Vandaag de eerste in de reeks.


Laatst liep ik mijn sieraden kistje na en eigenlijk lag er maar weinig in wat ik echt graag draag. Het kistje werd uitgezocht en het meeste belande in een bakje voor Het Goed. De overblijfselen zijn sieraden die ik ook daadwerkelijk om heb. Er kon nog wel wat bij en zodoende werd er voor het eerst bij Attitude Holland besteld. Een alternatieve site die goed aansluit bij mijn wensen. Er werden twee armbanden en twee paar oorbellen  besteld. Hierboven zie je het eerste armbandje, de tweede wordt nog nageleverd.


Wie mij goed kent weet dat ik een zwak voor vleermuisjes heb. Deze vleermuis oorbellen mochten dan ook niet aan mijn collectie ontbreken. Niet heel chic, maar zeker heel leuk voor door de weeks om mijn outfits af te maken.


En dan deze beauties. Lang heb ik er over getwijfeld omdat ze toch best lang en zwaar zijn. Tenminste dat dacht ik, achteraf ben ik heel blij dat ik ze besteld heb want heel zwaar en lang zijn ze niet. Ze zijn wel heel mooi en elegant. Een paar  oorbellen die een mooi jurkje helemaal af zullen maken.

Volgende keer deel 2. Tell me.. wat vinden jullie van een kijkje in mijn stijl?

You May Also Like

4 Reacties

  1. Leuk dat je op deze manier net even een groter kijkje in je leven geeft. Maar vooral het meisje achter de blog ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige lange oorbellen! Ik hou wel van deze stijl ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie sieraden Michelle.
    Ik ben helemaal weg van de laatste, wat prachtig met die blauwe steen.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om te zien, mooie sieraden!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥