Pioenrozen

by - juni 21, 2014


Ieder jaar staan ze hier op de vaas, de Pioenroos. Een simpele bloem die uit vele
blaadjes bestaat. Deze kleine knoppen zullen zich later ontvouwen tot prachtige 
bloemen. Of ze nu donker roze, licht roze of wit zijn, ik zie ze allemaal even graag.

Zo jammer dat ze er maar korte tijd zijn. In deze periode haal ik dus ook een keertje 
vaker bloemen, een uitgave dat zeker maar wel eentje die het waard is. De rustige
woonkamer krijgt gelijk een andere uitstraling, het heeft iets huiselijks. 

Misschien maar goed dat ze niet het hele jaar verkrijgbaar zijn, als ze er dan wel
zijn kunnen we extra van ze genieten 

You May Also Like

9 Reacties

  1. Wanneer iets beperkt is geniet je er meer van dan het hele jaar rond :) Dan wennen we er aan en dat zou zonde zijn bij zo'n mooie bloem :)

    ps mooie fotos :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind deze bloemen ook altijd heel erg mooi.
    Zal ook voor mij zelf maar weer eens een bosje kopen.
    Je hebt er prachtige foto's van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja heel mooie bloemen zijn het en ze ruiken ook lekker! jammer dat ze zo vlug omvallen in de tuin (door hun gewicht van de bloem) maar ook dat kan je verhelpen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie bloemen zijn het maar moet bekennen dat ik ze nog nooit in huis gehaald heb....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie bloemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooie bloemen. Mijn moeders favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hou ook van de pioenrozen en het is jammer dat je ze maar zo kort kunt krijgen.
    Bij mij in de polders staan bij vele bedrijven de pioenen buiten in de meest fantastische kleuren roze, lichtroze, wit en gevlamd maar ook bijna purper.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt geweldig mooie bloemen...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥