Gehaakte NiCu's

by - juni 23, 2014


Al een aantal keer heb ik wat over Stitchting Earlybird geschreven. Over wat ze doen maar 
ook dat ik voor hun haak. Laatst mocht ik mijn eerste zending opsturen. Vijf birdjes en wat 
Vlindertjes vlogen naar een beheerder om gewassen en gekeurd te worden.

Helaas zijn de birdjes niet door de keuring gekomen door te korte staartjes. Jammer
maar helaas, het gaat hier om extreem kwetsbare kindjes dus ik heb hier begrip voor.

Natuurlijk heb ik mij door deze kleine tegenslag niet laten weerhouden om weer voor
Stitching Earlybirds te gaan haken. Dit keer haakte ik NiCu's, voor de allerkleinste,
de kleinste prematuurtjes. In zoete pastelkleurtjes voor de meisjes maar ook met een
prachtig verloop garen voor de jongens. Dit keer met de juiste lengte hopelijk..

Vandaag zullen deze vijf uitvliegen en hopelijk vliegen ze helemaal tot een conveuse 
waar zo'n klein mensje in ligt. Om ze steun en gezelschap te geven.

You May Also Like

8 Reacties

  1. erg lief dat je nieuwe hebt gehaakt, ze zijn erg mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed van je dat je gewoon doorhaakt, het is een mooi gebaar.
    Ik vind ze ook superleuk, alleen het idee al, waarvoor ze zijn, dan maakt me blij.
    De kleurtjes zijn idd leuk voor jongens en meiden. Toppie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor! Het werd pas zelfs genoemd in een tv-programma. Goed dat je je daarvoor inzet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je birdjes zijn heel mooi geworden.
    Hopelijk voldoen ze nu.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn prachtig geworden.
    Nu maar hopen dat deze wel goed gekeurd worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die zijn erg mooi geworden zeg, crea!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn echt heel leuk Michelle en deze gaan de selectie wel halen volgens mij.
    Je bent echt lekker creatief maar ik vind het ook heel knap dat je dit kan maken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat prachtig! Hopelijk komen deze wel door de keuring heen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥