Happy birthday to me

by - juni 07, 2014


Vandaag is dan de dag, de dag dat ik jarig ben. 23 alweer waar blijft te tijd?  Ik herinner
me nog goed mijn 13e, 18e en zelfs mijn 21e verjaardag. Maar 23 alweer.. Een dag die
we rustig hebben ingepland, net zoals anders. Een bezoekje aan de markt voor het verse
fruit en groente met als afsluiter een kopje koffie en stukje cheesecake. Thuis werden de 
slingers opgehangen en werd het borduurframe erbij gepakt. Ondertussen kwam de
tweede lading verjaardags kaarten binnen, altijd leuk!


Tegen 15:00 uur kregen we visite, mijn ouders. Er werd gezellig gekletst, genoten van een 
gebakje en de cadeaus werden uitgepakt. Daarna was het alweer tijd om ons op te frissen
want tegen zessen werden we bij het restaurant verwacht. Een ontspannend etentje voor 
ons gezin, met Chris erbij natuurlijk. De avond zal worden afgesloten met een avondwandeling
voor Bentley en een drankje op het balkon. Een rustige verjaardag, eentje met weinig bezoek
( vriendinnen waren enkele dagen eerder al gekomen) maar eentje die wel fijn en rustig was. Zonder 
teveel geplan, gehaast en gevlieg.. maar gewoon een ontspannen dag. Op naar de 24...

You May Also Like

6 Reacties

  1. Wat een heerlijk relaxe verjaardag. Lijkt me nou echt ideaal.
    Stiekem heb ik best een hekel aan, al het gehaast en gevlieg.
    Aan het eind van de avond heb je geen visite gezien of gesproken.
    Gewoon te druk met alles :(
    Gelukkig heb je een fijne dag gehad, en zoals je zegt: op naar de 24!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik houd eigenlijk alijd de verjaardag in gedeeltes. Zo heb je nooit teveel mensen in één keer en heb je altijd tijd genoeg om ook nog echt met mensen te kletsen hihi. Het gezelschap waarmee we het houden wordt met het jaar kleiner, dus veel bezoek hebben we toch niet. Een dag waar we gewoon onze eigen dingentjes konden doen :)

      Verwijderen
  2. Gefeliciteerd! Klinkt als een goede manier om een verjaardag te vieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een dagje te laat maar niet minder gemeend: Congratz met je verjaardag! Klinkt erg fijn en wat een leuke cadeaus heb je gekregen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog gefeliciteerd met je verjaardag.
    Zo te lezen was het een hele leuke dag geweest.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je zo'n heerlijke dag hebt gehad

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥