Borduur standaard

by - juni 04, 2014


Steekje voor steekje groeit ze. Met nog maar een stukje te gaan komt het einde van Her
Special Place inzicht, dit geeft weer extra motivatie. Ook mijn verjaardags cadeautje zal
hopelijk voor motivatie zorgen.  Ik heb namelijk een borduurstandaard met raam besteld.
Na jaren wikken en wegen ( voornamelijk om de prijs) ben ik toch overstag gegaan.


Zoals sommige borduursters wel weten kan borduren een vervelende kramp in de polsen geven, 
hier heb ik helaas al enkele jaren last van, ook buiten het borduren om. Maar laatst werd het
weer erger. En Her Special Place is zwaar door de grote hoeveelheid stof, steeds vaker werd
er een haakwerkje opgepakt ipv een borduurwerk omdat dit beter vol te houden was.


Hopelijk zorgt zo'n mooie standaard weer voor veel borduurplezier zonder pijnlijke handen,
polsen  en rug. Er moest alleen nog even een extra frame bij besteld worden, de grote van
Her Special Place zorgt ervoor dat dit raam alweer te klein is. Speciaal voor jullie even een
foto van het totaal plaatje, met Bentley ernaast want hij moet de standaard goed bewaken  =)

You May Also Like

15 Reacties

  1. Echt handig zo'n standaard.
    Ik hoop dat je dan geen pijn meer in je handen en polsen krijgt.
    Bentley houd goed de wacht, echt een hele leuke foto.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat wordt heerlijk borduren, veel plezier met je standaard

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoop dat je het net zo fijn gaat vinden als ik, de eerste 2 foto's zijn super gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, wat waakt Bentley goed op de standaard. Hoop dat je wat minder last van je polsen van krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi zo'n standaard! Hopelijk kan je nu weer lekker vaak borduren!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ziet er handig uit. prachtige foto en hond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige standaard! Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik hoop dat je er veel plezier van hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als je graag mag borduren en je hebt teveel pijn, en als deze standaard daar dan verlichting in kan geven dan moet je het gewoon doen Michelle. Wie weet hoeveel plezier je hier van zult hebben :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super handig! Heel veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Michelle....Kan je mij vertellen waar ik de borduurstandaard kan bestellen, mag er eentje hebben voor mijn nieuwjaar...mijn huidige standaard is niet stevig genoeg voor mijn millenium frames dus zoek een alternatief en deze lijkt mij heel handig

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Michelle, net als Petra ben ik op zoek naar een borduurstandaard en ik ben benieuwd waar u de uwe heeft besteld.

    vr gr Roelline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb deze besteld Roelline: http://www.bordurama.nl/stitchmaster-vloerborduurstandaard-p-67.html

      Een mooie prijs en kwalititeits verhouding en ik had de standaard redelijk snel in huis.

      Verwijderen
  13. Kan je in deze borduur standaard ook een ring gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je een hele grote maat gebruikt misschien wel, kleinere gaan sowieso niet passen. Toch zou ik altijd kiezen voor een vierkant borduurraam bij dit soort borduur standaarden.

      Verwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥