100 Happy days overzichtje

by - juni 01, 2014


De challenge heeft een tijdje stilgelegen. Niet op mijn instagram account hoor, nee hier op
Kersenbloesems. Ik was eens aan het terug bladeren op de site en ik besefte ineens dat ik 
al over heel veel happy dingentjes blog. De meeste gebruik ik inderdaad ook voor deze 
challenge, daarom heb ik besloten om niet meer iedere week een foto overzichtje te
doen. Om teveel herhaling te voorkomen zal ik af en toe een klein overzicht posten,
met een paar uitgekozen foto's, losstaand van datum en dag.

Mooie momentjes kunnen vastleggen Agenda leuk versieren  Een mooie en zonnige dag

Gezellig s'avonds op het balkon genieten van het heerlijke weer  De passiebloem begint
knoppen aan te maken  De konijnen genieten heerlijk van een knabbelstengel 

Houden van dit lieve beestje  Een gezellige middag gehad met alvast wat verjaardags
cadeautjes  Nieuwe plantjes voor op het balkon gekocht 

Stuk voor stuk geniet momentjes. Hoe gaat het met jullie Challenge?


You May Also Like

9 Reacties

  1. Leuke foto's Michelle.
    Stuk voor stuk geniet momentjes zijn dit.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke foto's zo en zoals je weet doe ik hier ni aan mee :) Ik zou het zo vergeten denk ik (A)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's! Ik doe zelf niet mee, dus met mijn challenge gaat het slecht haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's! Ik ben ook lekker bezig met de challenge. Ik ben nu (geloof ik) bij dag 65... Binnenkort wel een update online :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :) Vind het ook een erg leuke challenge. Vandaag ben ik ook bij dag 65 ^^

      Verwijderen
  5. Ik was geloof ik op de helft maar was t zo vaak vergeten dat ik ben gestopt.. Stom he!
    Leuke challenge is het wel...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geluk zit in kleine dingen eh :-) Mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zijn mooie genietmomentjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥