Eindelijk gevonden

by - mei 30, 2014



Al geruimde tijd ben ik opzoek. Op zoek naar dat ene plaatje, dat ene idee. Want iets vanuit je gedachtes op papier krijgen is altijd lastig. Zeker als je er vele hebt. Maar de laatste tijd werd het steeds duidelijker. Het plaatje begon vorm aan te nemen en het idee kwam op papier. Er is een einde aan de lange zoektocht gekomen. Na ruim 4 jaar zoeken kan ik zeggen dat ik het perfecte ontwerp heb gevonden. Een tattoo met een diepere betekenis, eentje die ik al zo lang wil. Natuurlijk word hij speciaal voor mij gemaakt, dus hier en en daar zal er een aanpassing komen.. maar op  4 September 2014 zal hij dan eindelijk gezet worden. Mijn waterlelie met libelle tattoo ♥ 


Met een voldaan gevoel gaan we het weekend in.. Ik wens jullie allemaal en fijn weekend toe..


You May Also Like

8 Reacties

  1. Oh wauw. Ik zou het zelf niet durven ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben heel benieuwt hoe het zal worden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op mijn instagram account kan je het voorbeeld al zien ;) Maar het design wordt natuurlijk nog wat aangepast, dus na 4 september zal ik jullie de foto's laten zien..

      Verwijderen
  3. Leuk voor je Michelle.
    Voor mij is het niets, maar jij bent nog jong en ik niet meer, hihihi.
    Ik wens jou ook een heel fijn weekend.
    Groetjes irma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh, ben benieuwd.
    Ik heb er ook eentje met waterlelies.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Spanned! Ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ben erg benieuwd naar het eindresultaat ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥