Inspiratie: Tuin

by - mei 29, 2014


Al jaren dromen wij van een tuin. Tot nu toe hebben we altijd balkons gehad. Een
balkon is ook heerlijk hoor, maar toch je mist wat dingen die met een tuin wel kunnen.
Zo zou het voor de konijnen heerlijk zijn om een buitenhok en een stuk gras tot hun 
beschikking te hebben, zie ik ons op een mooie zomeravond al op een heerlijke lounge 
set achtterin de tuin zitten en vergeet die uurtjes handwerken tussen de bloeiende bloemen 
niet. Ook voor Bentley zou een tuin heerlijk zijn, om lekker te spelen en te rennen.

( foto's zijn van Pinterest)

 Als bloemen en planten liefhebber zou het hier natuurlijk niet aan ontbreken. De hoge kosten,
het vele onkruid plukken, de slakkenplagen en verzopen plantjes mis ik dan weer niet maar
wel de weekenden in de tuin werken. Gezellig samen maar ook alleen. De voldoening die 
je hebt als je tuin er prachtig bij ligt. Om er samen van te genieten maar ook met vrienden.
 Maar voor nu proberen we het balkon zo diervriendelijk en groen mogelijk te houden.  
En van een tuin, daar dromen we nog even verder over en doen langzaam
inspiratie op, inspiratie die wordt vertaald door mooie collages 

You May Also Like

5 Reacties

  1. Wat een schitterende collage. De foto's passen goed bij je :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie collage Michelle.
    Wie weet komt een tuin er ooit wel eens van, je weet maar nooit.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie collage! Wij hebben binnenkort ook weer een balkon tot onze beschikken en daar wil ik ook planten enzo gaan neer zetten. Wilde ik bij het vorige huisje al maar nooit van gekomen..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een heerlijke inspiratie. kan niet wachten om zelf een tuin te hebben

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥